ترجمه اهنگ love you از گروه ss501

عاشقان همیشگی کره

دوباره شروع ميکنيم
حدس بزن کي برگشته
بزن بريم
اين اهنگ دوباره تو
با تمام وجود از تو متنفرم اما دوستت دارم
پس چه کاري ميتونم انجام بدم
حالا اينو گوش کن
قلبم درد ميگيره وقتي ميبينمت نميتونم نفس بکشم دستمو بگير
اون دوستت نداره پس چرا
چرا نميتوني بفهمي
عزيزم خواهش ميکنم به من اجازه بده دوستت داشته باشم
همه چيزو فدا ميکنم
اين وردو ميخونم
ما براي هم ساخته شديم
اگه همه دنيا بر عليه من باشه مهم نيست
تنها عشق زندگي من تويي
عزيزم به من اجازه بده دوستت داشته باشم
متاسفم اما خيلي وقت بود که منتظر اين روز بودم
که عشقت به اون ادم از بين بره
اونو از ذهنت بيرون کن
اون لياقت با تو بودنو نداره
پس عزيزم بيا پيش من
من قول ميدم خوشحالت کنم
اولين ارزو من خحوشحالي تو هستش
حتي اگه مرد کنارت من نباشم
فکر کنم اينطوري بهتره اما الان که غميگين ميبينمت
ديگه نميتونم تحمل کنم دارم ديوونه ميشم
نميتونم بذارم بري مي ام و با خودم ميبرمت
اره اين سرنوشت ما
چرا نميتوني بفهمي چرا اون مرده
ديگه نميتونم غمگين ببينمت
خواتهش ميکنم اين عشق دردناکو فراموش کن
وقتي اشگتو ميبينم قلبم تيکه تيکه ميشه
به خاطر تو از دريا ميگذرم
بهم اعتماد کن
بهشتو شاهد ميارم
عشق ما ابديه
بدون تو رندگي نميکنم
زندگي بدون تو هرگز


نظرات شما عزیزان:

سانیا
ساعت16:02---4 مرداد 1394
مر30
عالی بود
پاسخ: نظر لطفته عزیزم


تارا
ساعت21:30---3 مرداد 1394
چه جالب خواهر داری؟؟؟
پاسخ: خواهر ندارم عزیزم من به دوستام میگم خواهر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
+ جمعه 2 مرداد 1394برچسب:ss501, ساعت 22:9 توسط naznazi